lördag, juni 10, 2006

Fotbollsfeber och scraplift!

Sverige har drabbats av fotbollsfeber! Idag när jag var och handlade på vårt lilla ICA så var det flera familjer som klätt sig i de svenska färgerna, den svenska flaggan hängde på flera balkonger och vid det lilla torget rådde allmän festyra! Kul att så många engagerar sig VM när Sverige spelar! Själv tycker
jag att fotboll är otroligt tråkigt att titta på... Men eftersom jag bor tillsammans med en sporttokig familj så kommer jag förmodligen att titta på en och annan match iaf.

Scraplifningen fortsätter! Den här gången har jag scrapliftat webmosterhelenes fina Älskade son:

Min lift blev dagen till ära fotbollsinspirerad ;-) tyvärr skalade scannern bort den nedre delen av min layout.

Jag har använt:

  • Cardstock från bazzill
  • ett fotbollspapper från ???
  • Qk Mini Paige
  • dymo
  • Sakura Soufflé penna

1 kommentar:

Ania sa...

Denne ble kul, og lykke til Sverige i VM - for meg betyr dette iallefall mr scrappetid i fred siden mannen min ser på fotball på TV :D