fredag, januari 19, 2007

DT -layoout

Igår fick jag ett fint paket från Scraproom innehållande papper och roliga dekorationer.
Så fort jag såg två av pappren visste jag direkt vilket foto jag skulle scrappa och även hur layouten skulle se ut. Jag scrappade efter min egen skiss som jag gjort till skissutmaningen på Scraproom den här veckan. Så här ser skissen ut:



och så här blev layouten:

En fin vinterbild på vår älskade lilla vovve som inte längre finns hos oss.
Papper:
Sassafraslass- Winter Wonder, Igloo
Sassafraslass- Winter Wonder, Gala
Cardstock Bazzill
Dekorationer:
Snögubben från KI memories
Brads från KI Memories
Band från MM
Allt material från Scraproom.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååå! Villken fin layout på Kryddan.
Kram Eva

Lilo sa...

Söta, söta Kryddan! Jag älskar Sassafrasspapper! Jättefint! =)

Anonym sa...

Å så snyggt! Älskar färgerna!