söndag, februari 25, 2007

Stängt för sportlov!

Om ett par timmar tar jag och Linnea tåget till Gävle för att under ett par dagar fira sportlov hos mormor! Det ska bli skönt!Förhoppningsvis blir det en tur med hästen Berta i Hemlingby, lite skridskoåkning i gamla Gavlerinkens B-hall, en fika på det som i min ungdom hette Silvanum, kanske ett besök på Gävle museum och pulka åkning i backen bakom Staffans kyrkan. Jag ska försöka hinnna med lite shopping i de två butiker som säljer scrapsaker och titta in till Kerstin på Pastellen som varit på kurs i textil scrapbooking!


5 kommentarer:

Anonym sa...

OoooH! Den var helt underbar ....vackra färger.
filken fin semla.
Vi ses snart Eva

Anonym sa...

Hej. Vilken underbar LO. Jag som inte ens tycker om semlor blir lite frestad, men bara lite. Papprena däremot skulle jag kunna äta upp direkt. Helt underbara. Vad är det för papper? Jag vill också köpa sådana.

Vinterhälsningar från Borås
/Helena

Anonym sa...

Ha ett riktigt skönt sportlov, Elisabeth.

Ljuvligt härlig LO på födelsedagsbakelsen.

Sanna F sa...

Det är verkligen en helt underbar layout!!!
Såg den på twopeas med! : )
Kram från Sanna

Anonym sa...

Åh, jag älskar den här sidan!!! Stackars Linnéa förresten. Det är synd att man inte kan ta igen sjuka lov. Urk!