söndag, april 15, 2007

Vilken underbar dag!



Idag på morgonen ringde min syster som är i Stockholm på besök och frågade om vi hade lust att träffa henne. Självklart svarade jag och Linnea så åkte vi in till Mariatorget där de hyr en lägenhet under helgen. Medan Kent tittade på Formel 1 begav vi tjejer oss ut på en promenad i det härliga vädret! Vi hamnade på Chaikhana Teahouse i Gamla stan. Där avnjöt vi Afternoon tea med allt som hör till; små engelska snittar, scones med clotted cream och sylt samt en underbar pistage och körsbärskaka till det drack vi gott te. Är du som jag tefantast så rekommenderar jag verkligen ett besök på Chaikhana. Toppentrevlig personal var det också.




Astrid och Linnea

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var verkligen ett mysigt ställe att fika på.
EVA

Lilo sa...

Åh... låter som ett ställe jag vill besöka. Fast jag kommer glömma bort att jag vill det, påminn mig! ;) Härliga foton och jag är kär i valpen! =)

Annika sa...

Åh, nu blev jag fikasugen! Vad härliga foton! Läckert med de luddiga kanterna! Kramis!

Helena Påhlsson sa...

supercoola ramar runt...hur har du gjort ??

Sanna F sa...

Vad mysigt det låter!!!
Super fina foton och ramar!!!

tanja sa...

Det var kul att träffa dig igen Elisabeth, det var ju ett tag sen sist!

Kram

Anonym sa...

Hej Elisabet, vad roligt att hitta din blogg. Vad Linnéa vuxit sen sist jag såg henne.
Min blogg hittar du http://signeberglund.blogspot.com
kram
Helen

(Favvis)Maria sa...

Jättefina kort! Och söt flicka med=) Vad e d för pensel du har använt här om man får fråga=)

ha en bra dag!