tisdag, oktober 14, 2008

När orken inte riktigt räcker till.

7 kommentarer:

Ejris sa...

åh hoppas det är ok ändå och bara lite höst jobbigt och att inte något tråkigt har hänt har saknat dig på forum och blogg

massa kramar

Monica sa...

Hoppas att det ändå är bra! Jag antar att det är mycket med ny klass och allt, men nog har jag undrat vart du tagit vägen. Kram.

Lilo sa...

Skönt ialla fall att vi fick höra av dig i forumet. Misstänker att det var mitt PM som tvingade dit dig. ;) Hoppas du får mer tid och ork snart! Kommer du inte på denna sthlms-träff så kanske den efter det. KRAM!!! Hälsa Linnèa och Yatzy!

Sannas vrå sa...

Ta hand om dig så "hörs" vi i cyberspajs när du orkar igen.

kram Sanna

Sanna F sa...

Skickar en riktigt STOR kram!!!

Anonym sa...

Hoppas att du mår bra och bara har väldigt fullt upp!

Blev så glad över din kommentar om fotot över ängen! Jag älskar mitt nya område och suger i mig allt andra kan berätta om det. Ladugårdsbacken har jag hittat och helgen som var utforskade jag kyrkan. Så vacker den är!

Eleonore sa...

Ta bara hand om dig vännen och släpp bloggande, forum och annat om det sterssar dig och tar din kraft.

Alla finns här ute när du kommer tillbaka det kan jag med erfarenhet lova dig.

Kram E