onsdag, juli 15, 2009

Kors i taket - jag har scrappat!

Jo, jag har chockat mig själv genom att scrappa tre layouter med fotografier från förra sommaren. Att få vara ledig och känna att jag har all tid i världen känns underbart. Då finns det tid för att sitta och pilla med papper och dekorationer i lugn och ro.

Vad ska man säga om den översta layouten? Hysterisk och mitt första försök att scrappa på mycket, mycket länge. Under ett par år har jag tagit liknande foton på Linnea mest för att det är kul. Inspiration från en skiss av
Helen som jag hittade på Skaparlusten. Papper och stickers från October Afternoon, blommor från Magdas och Prima.

Förra sommaren plockade Linnea massor med smultron något som naturligtvis skulle dokumenteras med hjälp av kameran. Inspiration till den här layouten hittade jag på HÄR Papper från MM, stickers och rubber charm (fågeln) från October Afternoon. Grenen har jag gjort med hjälp av QK branches Rev -0140-S.
En till LO är på gång - den ska bara få en rubrik och kanske lite dokumentation.

5 kommentarer:

Sockergrynet sa...

Åh vad roligt att se scrappade alster från dig... härliga sådana!!! :) Kul att du är tillbaka!!

kram

Sanna F sa...

Hej vad kul att du scrappar igen!! Super fina layouter!!!!
KRAM

webmosterhelene sa...

Sååååå underbara härliga alster!! Tycker det är så underbart att du scrappar igen!

Kram

pysselpetra sa...

fantastiska Los älskar färgerna och designen

Anonym sa...

Hej! Om du gillar Scraping så finns en bra affär i Malmö, Limhamn på Linnégatan! Fia's Fägring!