lördag, augusti 15, 2009

Snabbt och enkelt

Jag är jätteglad för att min scraplust har återkommit och att jag beslutade mig för att göra ett album med våra sommarbilder i "half page"-format. Med hjälp av Photo Scape har jag gjort collage av bilderna och på så sätt får jag i stort sett alla bilder scrappade. Favoritbilderna kommer sedan att scrappas i 12X12. Att scrappa i det lilla formatet går snabbt och jag har valt att hålla det ganska enkelt utan allt för många avancerade dekorationer. Symaskinen har jag dock svårt att slita mig ifrån...
.

Den här layouten med bilder från vårt boende i Slite är scrappad med material från My Scrapbook Nook´s augusti kit (October afternoon).

2 kommentarer:

marit sa...

Så fint!¨
Får väldigt mycket inspiration av dina halvsidor.
Har ett album som snart är klart =)

kram

Susanne sa...

Haha....slite måste väl vara en av de allra sämsta platserna???? N är vi vart på Gotland för ett par år sen så åkte vi runt hela ön och i Slite fick vi värsta skrattanfallen och tog massor av katastrofbilder....Platsen som Gud glömde eller vad???? =)