söndag, november 13, 2005

I min postlåda...

Den här veckan innehöll min postlåda tre roliga paket! Jag fick Scrapgoods månadspaket och två nya scrapböcker som jag tycker så mycket om. Fick och fick förresten... jag har ju köpt det ;-)

Scrapgoods månadspaket innehöll allt detta och lite till... Den här gången var kanske inte innehållet/färgerna riktigt i min smak men naturligtvis ska jag försöka använda så mycket som möjligt av det. Månadens tekniktema är mosaik.




Den första heter Ribbonrie och är utgiven av Making Memories. Den är ett absolut måste för alla bandälskare. Boken innehåller tips på bandförvaring och naturligtvis många, många tips på hur man kan använda band som dekoration på layouter, skor m.m.

Den andra boken Creative Sketches for Scrapbooking 2 av Becky Higgins. I den här boken delar Becky Higgins med sig av sina smakfulla och enkla skisser. Varje skiss har flera exempel på hur scrappade layouter. Något som jag gillar med skiserna i den här boken är att det står hur stora fotografierna ska/kan vara! Här kommer jag att hämta mycket inspiration!

Inga kommentarer: