lördag, november 19, 2005

Julklappsinköp!

De första julklapparna inhandlades på Toy´s R Us idag... Vi följde Linneas välkryssade julkatalog från nämnda leksaksjätte! Högst upp på listan stod en Kåldocka. Du kanske minns dem från 80-talet - dockorna som föds ur ett kålhuvud. Det var en rätt stormig debatt om dem om jag inte minns fel och så småningom kom även små "vidiriga" Garbage Dolls. På andra plats på den LÅNGA listan stod det "Balettstång" - i plast med tillhörande Dvd och en matta där man kan träna de olika positionerna dvs allt som behövs för att bli en prima ballerina. Listans tredje plats delades av ett rosa sminkbord med tillhörande pall eller en rosa Baby Born tvillingvagn. Inget av det som stod på tredje plats inhandlades...
Frågan är nu om det kommer att bli gråt och tandagnisslan på självaste julafton eller blir det tindrande barnaögon?!?!?!

Själv önskar jag mig.... inget särskilt men skulle bli glad för ett Abigail från http://quickutz.com/ eller kanske Studio från samma ställe! En massa pengar insatt på ett scrapkonto skulle inte heller vara så dumt!

Igår var jag och hälsade på en kompis som öppnat en blomsterbutik. Han var är intresserad av att börja sälja mina handgjorda kort bara jag gör några ;-) Så nu måste jag väl ta mig i kragen och sätta igång att göra några unika julkort.


Inga kommentarer: