fredag, maj 26, 2006

Hänglar & Stänglar


Idag kom äntligen Hänglar & Stänglars klubbpaket! Den här gången var det söta stämplar med sommarmotiv. Genast när jag såg Muhrens sneak peak så kände jag att de här stämplarna skulle bli perfekta bokmärken till mina elever! Så idag har jag påbörjat bokmärkestillverkningen och jag hoppas att jag hinner göra alla 28 bokmärken den här helgen! 18 st är nu klara förutom ev. dekorationer, laminering, hålslagning och isättning av band/garn.

Jag har använt:
distressfäger och akvarellfärger
pappersspill
penna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka glada elever du kommer att få! Jättefint! Är stämplarna monterade? Hur många stämplar fick du i detta paket? Prisvärt?

Elisabeth sa...

Jovi!
Stämplarna är omonterade och kostar 300:-. Om det är prisvärt? Jag gillar stämplarna och kommer att ha stor användning av dem till bl a alla födelsedagskort m.m. till Linneas alla kamrater.

Anonym sa...

Tack för svaret! En liten följdfråga från en nybörjare; hur gör man då med stämplarna? Jag kommer helt klart att köpa nästa paket! :)

Nejma sa...

Dom stämplarna bara ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR jag! Kan man köpa dom separat? Vad är det för adress till Hänglarnas hemsida förresten? Man kan ju inte köpa dom genom Inkywings längre såg jag. :-( Jag har kommit igång med pysslandet igen och GIVETVIS behöver jag nya grejer. *s*