fredag, februari 29, 2008

Mot Syfestivalen!



Nu ska Linnea och jag åka till Sollentuna och Syfestivlen där. Den här gången har vi nog lite olika inriktiningar på vårt besök. Tidigare har det varit scrapdelen som lockat oss båda.
Den här gången tror jag att Linnea kommer att vara mest intresserad av alla tyger. Hon fick nämligen en riktig symaskin av min mamma och mina syskon i present och därmed föddes ett nytt intresse. Hon har redan sytt en del saker som jag ska visa senare när jag fotat dem. Hon är jätteduktig!
Symaskinen, av märket Janome, passar bra till scrapbooking och har ett överkomligt pris på drygt 1 000 kr. Den säljs säkert på mässan i Janomes stora monter. I montern bredvid , Pastellen, säljes en suverän sytråd från Robison Anton. Jag är speciellt förtjust i de melerade trådarna.

Inga kommentarer: