lördag, mars 01, 2008

Minus

Ja ha då ligger jag på minussidan när det gäller min scrapbudget. Orsaken till detta är naturligtvis besöket på Syfestivalen. Där jag handlade lite dekorationer och TRE papper. Så nu blir det till att scrappa massor om jag ska lyckas få budgeten i balans.



När vi kom hem från mässan ville Linnea att vi skulle scrappa. Så jag plockade fram ett foto. lite papper och dekorationer och bara lekte lite och resultatet ser du här ovan. Fotot är taget i smyg när våren 2006 när Linnea virvlade runt i vår trädgård och lekte fe.

Det blev bara jag som scrappade. Linnea gjorde några av sina hemuppgifter hon fick före lovet. Det blev 6 sidor i matteboken. Nu är det bara några få uppgifter kvar sedan har hon jobbat igen det hon missade när hon låg däckad i influensa.

Material:
BG Two Scoops - Very Berry Sundae
Two Scoops - Spumoni
"Halvpärlor" - Artoz Artwork
Prima Marketing - Forever Flowers
Heidi Swapp Chipboard Shapes Crowns
QK Sonja och Paige mini
Glitter

7 kommentarer:

Scraphönan sa...

Vilken underbar fe:-)
Kram

Monika sa...

Oj så vackert!!! Jag älskar blommorna där nere i hörnet.

Monica sa...

Sådana överraskningsbilder blir ofta de bästa! Vad roligt ni måste ha haft på symässan. :-) Den här sidan är "illbedårisk", så vacker och mjuk och lekfull på samma gång.

Monica sa...

Sådana överraskningsbilder blir ofta de bästa! Vad roligt ni måste ha haft på symässan. :-) Den här sidan är "illbedårisk", så vacker och mjuk och lekfull på samma gång.

Miaa sa...

Åh, vilken underbar sida!! Jag gillar allt med den och fotot är ju fullkomligt bedårande på Linnea!
Ha det bra!
Miaa

En salig blandning sa...

Finns bara ett ord: UNDERBAR!

Eleonore sa...

Så underbart vackert!

Kram Eléonore