lördag, maj 03, 2008

Scrappat lite

Det pågår en hel del roliga sker på Allt om Scrap idag! Titta gärna in där! Där kan du även hitta länkar till bloggpartyt som pågår.

Äntligen, äntligen har jag fått tillbringa lite tid i mitt scraprum bland papper, dekorationer, limpennor och klisterlappar. Den här gången blev det tre layouter som skapades i relativt snabb takt. Jag valde bland de foton som låg överst i högen, papper och dekorationer låg i en hög på bordet. Den största delen av materialet kommer från Skaparlustens månadspaket.



Foton från en utflykt vi gjorde till Asknäs gård på Ekerö. Har du inte varit där rekommenderar jag dig att åka dit. Där finns bl a en underbar restaurang och kafé.


Papper: Paper Adventures - Primavera Greenwash
Floss: Karen Foster
Tags: Creative Café
Blommor?


Ytterligare ett foto från samma tilfälle. Jag sydde en raksöm i de ritade stjälkarna på papperet och dekorerade med blommor och bling. Tyvärr gör färgerna på fotot inte rättvisa till layouten.

Papper: Daisy d´s Wond,der Year Collection - Cathing Firefly
Blommor: You Do
Bling: Artoz
Bokstäver Thickers Daiquiri



Min lillebror Magnus är en riktig spelevink.

Papper: Cloud9Design - Wedding Scrolls
Stämpel: October Afternoon

4 kommentarer:

Monika sa...

åååå så vackra!!
Jag höll på att hålla med Ilona och säga att gult inte är min färg men nu blev jag plötsligt vansinnigt sugen på att scrappa just gult!
Känns som att titta på solen när man ser dina sköna loer.

Jozebelle sa...

Massor av fina saker, jag är inte avundsjuk på dom som ska utse vinnare...

Anonym sa...

Underbart fina layouter, vad roligt att se lite scrappat från dig igen!!

kram

Cattis sa...

Vilka härliga sidor och den översta är helt Underbar!!


http://kathis.blogg.se/