söndag, april 20, 2008

10-årig bröllopsdag och en stundande födelsedag


I fredags firade vi 10-årig bröllopsdag - i höst är det 19 år sedan vi träffades. Jag fick en underbar bukett av min man.


På tisdag fyller jag år - en herrans massa år och det som är det konstigaste med det är att min unga mamma kan ha en sån gammal unge! Vi firade lite idag och bl a så fick jag de här fina gummistövlarna i present av våra fina pojkar!

Jag fick också sex fina muggar Hanna - Rörstrand. Jag hade två innan och de är så goda att dricka ur! Så det blev lite rensning i skåpet - ut med det gamla och in med det nya!!! Härligt
Om jag inte misstar mig helt så kommer jag på födelsedagen uppvaktas med en eller ett par berlocker från Thomas Sabo av min käre man. Jag har önskar mmig en conversedojja och en skivspelare...

4 kommentarer:

Ejris sa...

åh super GRATTIS både till bröllops dag o födelsedag=)

KRAM

Anonym sa...

�h!...... Vilken vacker bukett.
Grattis p� er 10 �riga f�delsedag.

S� s�ta st�vlar!

fina muggar.............

p.s ha en bra f�delsedag p� tisdag.

Kram fr�n Eva

Monica sa...

Gratteligrattis till allt! Hoppas att du fick dina önskeklappar. :-)

Cattis sa...

åååhh!! Grattis!!! Och vilka Underbara stövlar! Vart får man tag på dessa?

http://kathis.blogg.se/