torsdag, februari 09, 2006

En LO om dagen - det är bra för magen!

Tänk så bra det skulle vara om jag fick en LO gjord varje dag... Då skulle albumen fyllas på i en rasande fart och framförallt så skulle jag sitta mer i mitt scraprum och pyssla. Det måste bli ändring på detta nu!!!

Den här layouten är gjorde efter en skiss av *Fiffi på Papprika och ingår i "Den stora utmaningen". Allt material - förutom bandet - är från ett månadspaket från Scrapgoods.

* Rätt ska vara rätt! Så klart det är Fiffi som gjort skissen - inte Badanka som jag skrev först!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnygg är den! Fast skissen är inte gjord av Åsa denna gång, det är en Fiffi-skiss ;-)

Anonym sa...

Helt underbar tolkning av skissen. Älskar papprena och fotot! Kul att se dig scrappa i lettersize ibland! ;)

webmosterhelene sa...

Mmmmm, vad fin den är! Önskar oxå att jag fick en LO gjord varje dag... Synd att man inte hinner...

Lene S sa...

Mmm nydelig side. Vakre disse papirene fra CBX, og et herlig bilde av Linnea. Titter innom deg her av og til;o) Savner deg på PG!
Stor kram!!

Lene S sa...

Ja, og by the way..så du hadde plass for flere linker. Du må gjerne skrive opp min blog om du vil;o)

Anonym sa...

Det går inte att ta miste om glädjen i den vinterbilden!
En LO om dagen...underbart mål, jag hade flunkat redan efter en dag.

gudrun sa...

Hei Elisabeth! der er du! :-)
Visste jo at du hadde en blog...men
Koselig å se den fine siden din her.
Så nydelige farger.
Håper du har det bra, at du scrapper litt, ikke stresser, og koser deg med familien.
Stikk innom PG når du ha tid....vi savner deg. ;)
Jeg har også startet meg en blog...ganske ny, men...du kan jo kikke innom, eller legge den til listen din om du vil.. ;)
www.papirbloggen.blogspot.com
Ha en fortsatt fin dag.
Klem

Ejris sa...

mmm gillar färgerna..ja allt ursnyggt verkligen

Anonym sa...

WOW vad snygg!
Mer letter åt folket :-D