tisdag, februari 07, 2006

Rolig post?!?


Idag ringde det på dörren - expressbrev - en BBB (Big Blue Box) från Scrapgoods. Jag vet inte vad jag ska tycka om innehållet... Färgerna är väl ok men mönstren på papprena?!?!?


Sedan kan jag inte riktigt förstå varför jag valde "more paper" istället för "fibers" den här gången. Får se vad som dyker upp i brevlådan nästa månad - om det är något som faller mig mer i smaken.

Igår kom TOP TEN från Creating Keepsakes. Jag har inte hunnit mer än att bläddra igenom den ännu men ska strax sätta mig med en stor balja te och granska den lite närmare.

PS. Är hemma med en febrig lite tjej idag.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken rolig post!
Papperna är urläckra med sina sjuttiotalsblommor. Du ska se att du hittar en Linnea-matchande klänning ;)
Hur mycket betalar du får det paketet? Just nu har jag inget månadspaket alls, kan inte bestämma mig vilket jag vill ha heller.

Anonym sa...

Jättefina papper ju!!!

Och vad duktig du är som går ner i vikt så bra! Är mycket imponerad. Själv har jag gått ner 6 kg sen i augusti men verkar ha stannat nu... kunde gärna dra av 5 till...

Kram Marit (m Linn)

Anonym sa...

Det var ju URLÄCKRA papper!!!!

Anonym sa...

Jättesnygga papper!
Du kommer säker att göra ursnygga layouter med dem så småningom. :)

Anonym sa...

Nja, jag håller med du... Inte riktigt min stil på papper! Men du hittar säkert på något bra :-D

Anonym sa...

WOW.. vilket scrap-paket!!! Papperen är ju sååå läckra... skicka dem till mig om du inte vill ha dem :))

Är också intresserad av vad du betalar för det paketet, inklusive frakt.. har kikat på det tidigare men kan inte bestämma mig ju..

Kram Ulrica
( ifrån viktforumet )

webmosterhelene sa...

Mmmm, fick oxå detta paket från Scrapgoods... Söta papper, men himla svåra att jobba med... Och inte är dom nya väl? Ja, får väl hitta på nåt bra med dom iaf :) Kram