måndag, februari 06, 2006

Utmanad

Jag har fått den här utmaning av flera personer...

"Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar."

Mina konstiga ovanor eller egenheter:

1. Jag dricker aldrig ur ett helt glas mjölk utan lämnar alltid c:a 30 ml. Jag gillar inte rumsvarm mjölk.

2. Jag somnar alltid med ankelsockor på mig men sliter av dem i sömnen.

3. Jag vägrar att gå ned i källaren på landet! Det kan ju finnas spöken eller råttor där!

4. Jag är så rädd för ormar att jag drar upp fötterna i soffan när det visas ormar på TV.

5. Jag avskyr spindlar och måste alltid försäkra mig om vart spindlarna finns i zoo-butiker, Skansen Akvariet osv innan jag går in.


Jag vet inte vem jag ska utmana - jag tror att alla redan blivit utmanade!

Inga kommentarer: