söndag, oktober 15, 2006

Gråter krokodiltårar och sliter mitt hår!

Min kamera har gjort som den velat ett tag och vill inte riktigt fokusera på det jag vill. Det är fler småsaker som inte riktigt fungerar så nu har jag tröttnat ock vill lämna tillbaka den. Då kommer det stora problemet - jag kan för allt i världen inte komma på var jag lagt alla viktiga papper som hör till den. Jag är helt förtvivlad och har vänt upp och ned på alla ställen där de kan finnas!!! Alla papper borde ha suttit i min pärm men där finns de inte :-( ARGGGGHHH

Fins det någon har med "SAIDA"talanger så får ni gärna hjälpa mig i mitt letande. TACK!

1 kommentar:

T:o)ve sa...

NEEEI!!!!
*river meg i håret*
Huff, så ille Elisabeth!
Kjenner igjen frustrasjonen over ikke å finne igjen ting.... *rødmer hissig*
Lykke til i jakten etter papirene!!!