söndag, oktober 01, 2006

Kan man köpa sig glädje???

Kan man köpa sig glädje och lycka? Det kan man verkligen fråga sig! Under den här veckan har jag iaf köpt en del som Linnea och jag blev glada för. Hon fick en massa nya saker och jag är så glad att vi fick tag i vinterkläder som passade henne. Hon är ju så liten och smal så det börjar bli svårt att hitta kläder som sitter bra.

1. Linneas lycka när hon fick sina nya, fina alldeles riktiga konståkningsskridskor det är glädje för mig! Att sedan få se vilken skillnad ett par riktigta skridskor sedan gör för åkningen - ja då var de värda 150 mönstrade papper.


2. Lika glad blev hon och även jag när vi lyckades komma över en fin tävlingdräkt för bara 38 mönstrade papper

3. Vinterkläderna, jacka och överdragsbyxor i rosa och brunt, är köpta och det är så skönt. 125 papper mönstrade papper

4. Nya balettskor till lilla fröken inköpta på Balettshopen. 22 mönstrade papper


5. Lilla frökens val av lördagsgodis en förpackning "äkta" Jelly Beans i 40 smaker. 4 mönstrade papper


6. Mest glad är jag ändå att vi har en sådan tacksam gullig och fin dotter som verkligen uppskattar det hon får!

Dagens kurs 1 papper = 8 kr

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en ny myntenhet ;-)

Anonym sa...

Vad står de mönstrade pappren i?

Anonym sa...

Gu va du är duktigt ! Jättefin blogg ! kommer tillbaka om jag får:-)jag surfar rundt o funderar på att börja själv, göra inbjudan till bröllop (egna) men jag hittar ingen som gjort själv inbjudan i scrapping! Men jag letar vidare !

Annika sa...

Du är lite scrapskadad du med ser jag. ;-) min valuta är Bazziller, stämplar och stämpeldynor... *s* Kramis!

tanja sa...

Vilken underbar valuta!

Mikaela sa...

Ha, ha roligt räknesätt.