fredag, oktober 27, 2006

Äntligen är den här!

Äntligen är den här den allra första svenska scraptidningen Scrapbooking m.m!!! Vem kunde ana det i november 2001 när jag började scrappa? På den tiden fanns Sverige inte ens med på Scrapbookingkartan! Jag är jätteglad över att min underbara hobby vuxit så mycket och att jag genom min hemsida (som inte längre existerar) fått så många att börja scrappa! Extra roligt var det ett läsa i att Pysselgumma/Theresa nämnde att hon startade efter att hon hittat min hemsida på nätet det i det allra första numret av Scrapbooking m.m.

Ett stort tack till alla inblandade i tidningen ni har gjort ett fantastiskt arbete!!!



Den 31 oktober kommer tidningen att finnas i Presstop-butikerna. Den kommer kosta 59 kr/nummer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var kan man köpa tidningen? På nätet? Bor i norrländska inlandet, med en kiosk :)

Anonym sa...

den tidning har jag köpt, ser fram mot andra numret!