söndag, augusti 26, 2007

Bumper Card Society


Gunvor har varit söt och valt ut mig till Bumper Card Society. Tacör både utmaningen och utnämningen!!!

Förutom äran innebär det att jag ska skicka iväg ett kort till någon inom k f
7 dagar och dessutom utse ytterligare 5 personer till Bumper Card Society.

Ett kort ska jag väl lyckas hinna med mellan lektionsplaneringar, valpkurs och skjutsar till konståkningen. Rapport och bild kommer senare, när kortet är klart och framme hos mottagaren.

Jo följande bloggare:
webmosterhelene - skicklig scrappare, fotograf och inspirationsspridare!
Marie - fantastiska Marie som fotograferar och scrappar så fint!
Åsa - duktig Eize vars blogg jag hittade för inte allt så länge sedan!!!
Tanja - fenomenal på att scrappa om vardagliga saker.
Ejris - vi har känt varandra långt innan någon av oss visste vad scrapbooking var, fotograferar gärna ormar för att skrämma oss bloggläsare ;-)

4 kommentarer:

Ejris sa...

åh et utmaning... fråga bara tille vem ska jag skicka kortet?? ett kort eller?

nån av mina 5 utmanade eller nån av dina*lite trög så här i skolstart*
detta måste jag ju klara av;)

Anonym sa...

Hej, hej :)

Kika i min blogg - en gåva från mig till dig!

Kram Theresa

Eize sa...

Åh, detta var en rejäl utmaning, men KUL, för mig som aldrig gör kort. Men nu ska det bli av.

Tack snälla för "utmärkelsen"!

tanja sa...

Tack Elisabeth, vilken rolig utmärkelse!

Kram