lördag, augusti 04, 2007

Fixar och donar


En sån här hylla frånMM skulle jag gärna vilja ha.

I två dagar har jag nu fixat med mitt scraprum och ännu är jag inte riktigt klar... Det är inte klokt vad mycket jag har samlat på mig under åren och vad mycket som jag glömt bort att jag faktiskt har. En hel del gamla papper som jag nog aldrig kommer att vilja scrappa något med men inte heller kan göra mig av med. Ja, än så länge får de vara kvar i min mappvagn för jag har inte riktigt lust att sätta mig och gå igenom alla mapparna i den. Får ta tag i det senare i höst. Upptäckte däremot att jag har riktigt dåligt med cardstock så det får bli det nästa som prioriteras i scrapväg och så en hel del av nyheterna från CHA förstås...

Jag har varit i stort behov av någon mer förvaring och eftersom jag inte har så mycket mer golvyta i rummet fick det bli en vägghylla (elfa system). Än så länge har jag tre hyllplan i vit melamin, de är 180 cm långa och 30 cm djupa. Det saknas en hylla längs ned. Den ska vara 20 -25 cmdjup. Tyvärr var de slut i butiken nu så jag får vackert invänta nästa leverans.





Så här ser det ut just nu men det är fortfarande en del kvar att göra i resten av rummet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den hyllan var snygg :)
Vad fint du har i ditt scraprum.