onsdag, augusti 08, 2007

Scrappat lite!



Linnea har som tradition att fira sin födelsedag flera gånger. En gång blir det under sportlovet hemma hos mormor i Gävle. När hon fyllde sju år kom moster Eva med världens smarrigaste chokladmuffins dekorerade med hallonglasyr och geléhallon. MUMS!!!

Jag har använt mig av:
Junkitz --Salsa Birthday party och Salsa Fireworks Black
Cardstock - från Bazzil
Basic Gray - Jumbo Bookplates - Square
Övriga dekorationer ur mina gömmor.

Ännu en till layout, den hör lite mer utflippad än min vanliga stil - eller?
Jag har använt mig av:
daisy D: taffy stripe och fruit punch
Stickers: daisy D butterfly wings
Övriga dekorationer från mina gömmor.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka läckra layouter du scrappat!

Marie sa...

de är otroligt fina!

Anonym sa...

Åh, äntligen lite LO:s från dig i bloggen... Som jag sagt förrut, du är min första scrapidol... Dina LO:s är super fina. Och vilka läckra muffins din syster har gjort!
MVH Miaa

Anonym sa...

Fick se dem i butiken idag, så himla supersnygga!

Anonym sa...

Jättefin, gillar din "utflippade" stil skarpt! Men du håller dig troget till rosa... :D (fast det gör du rätt i!)

(Favvis)Maria sa...

Oj så fina! Verkligen. GIllar muffins LO:en!

Anonym sa...

Härligt glada och inspirerande sidor. Kul att du orkar scrappa lite igen! Hoppas att ögat håller sig i schack hädanefter...

Lilo sa...

Läckra sidor! Muffinsen ser smaskig ut... jag är inne i en "Baka-muffins-period" just nu och det är så himla gott!

Emma sa...

Så fina! Mumsigt det ser ut med muffinsen!

Anonym sa...

Jättehärliga sidor. Och vilken mumsig muffins!!!

(Favvis)Maria sa...

Vilka härliga LO:er!

Anonym sa...

Åh vilka härliga!!!Jätte fina! Och vilket underbart foto på muffinsen :-) *smask*

Anonym sa...

oh.,. din stil är bara såå läcker.. Jag gillar dina Lo´s tokmycket och den där muffinsen vill jag smaska i mig.. pronto!! =)