torsdag, januari 26, 2006

Jag fick några frågor

...från Karin och ska göra ett försök att besvara dem...

Fyra jobb jag haft:
1. Ekonomibiträde
2. Mentalskötare
3. Barnsköterska
4. lågstadielärare

Fyra platser jag bott på:
1. Brynäs
2. Örebro
3. Lilla Essingen
4. Bromma

Fyra tv-serier jag gillar att se på:
Jag är en mycket dålig TV-tittare ;-)
1. Desperate Housewieves
2.
3.
4.

Fyra platser jag varit på semester:
1. Kenya
2. Houston, Texas
3. Paris
4. London

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Notting Hill (lagom söt och bra att koppla av till)
2. Fyra bröllop och en begravning
3. Love Actually
4. Madagaskar
Fyra websiter jag besöker dagligen:
1. webmosterhelenes blog
2. { Karin }
3. Nejmas Marocko
4. Woopsie Daisy

Fyra favoriträtter:
1. Vietnamesiska vårrullar
2. Italienska köttbullar med tomatsås
3. Lax med ett täcke av pesto och parmesanost
4. OST

Fyra ställen du hellre skulle befinna dig just nu:
1. I scraprummet
2. Vietnam
3. Scrapbookingens hemland USA, tex Florida
4. Thailand

Fyra personer som jag vill svarar på detta:
1. Creamaria
2. Karin
3. Nejma
4. Hm, kommer inte på någon mer, många av dem jag tänker på har redan fått frågorna av någon annan ;-)

2 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Men hej Elisabeth, jag hade missat din blogg! Nu tar jag och lägger till din länk på min sida om det är ok??? Vilket underbart minialbum du gör!!!

Kram
/Helene

Nejma sa...

Hejsan Elisabeth!

Nu har jag svarat på dina frågor och jag passar på att utmana dej. ;-)

Vad duktig du är som kämpar med vikten! Och vad snyggt ditt album blir. :-) Måste ta mej i kragen och börja scrappa igen, saknar det jättemycket.

Kram,
Nejma