tisdag, januari 03, 2006

Ringrostig

Ringrostig - ja precis så känner jag mig när det gäller scrappandet. Förra året blev det inte så många LO's och det beror delvis på att jag bytte format från 8,5 x 11 till 12 x 12 men mest av allt var det tiden som saknades. Det är tufft att börja arbeta heltid efter att ha varit ledig varje fredag under ett par år. Hur som helst så har jag längtat efter att börja scrappa i det mindre formatet igen och idag startade jag ett fotoalbum till mitt gudbarn med bilder på henne och Linnea. Jag ska försöka scrappa en bild från varje gång vi träffas under det här året och så får hon det i julklapp. Det gäller att vara ute i god tid ;-)
För att komma igång ordentligt med scrappandet igen så använder jag mig av scraplifting ett tag. Den här sidan har jag gjort efter inspiration från Greta Hammonds LO i februarinumret av CK.



2 scrappade layouter 2006

Inga kommentarer: