torsdag, januari 05, 2006

Post, post massor av post

Nja, riktigt så mycket post var det inte - det kom två paket. Det ena paketet var från Scraproom och innehöll bla en refill till Xyron, MMs Ribbon Glue, Two Way Glue och lite annat smått och gott. Jag var i desperat behov av lim mao ;-) För inte så länge sedan köpte jag upp mig på ett ordentligt lager av Hermafix klisterlappar. Det är så förargligt när de tar slut! Hermafixen är nog mitt absoluta bästa köp sedan jag började att scrappa!


Nästa paket var från Adlibris och innehöll en försenad julklapp Scrapbooking with Lisa Bearnson, Vol. 2. Den innehåller: 180 sidor med layouter av Lisa och hennes vänner, 20 nya typsnitt, förtryckta titlarsamt allt du behöver för att göra ett minialbum med 18 sidor - album, dekorationer och papper.

Nu ska jag brygga mig lite te och sedan ska jag sätta mig i soffan och titta igenom min nya bok. Får se om det blir något scrappat lite senare idag.

Inga kommentarer: