onsdag, september 20, 2006

Alla dessa skolfoton...

SWE scrapbook finns många roliga idéer på hur man kan scrappa dagis och skolfoton som bara ligger och dräller... Här nedan kan du mitt bidrag

Jag har påbörjat ett lunch pail album till Linnea med hennes dagis och skolfoton. Min tanke är att jag dels ska scrappa alla foton tagna av skolfotografen men även lägga in lite egna saker som t ex första skoldagen, första läxan, första sommalovsdagen, utflykter, teaterbesök, klasslistor, schema, betyg m.m.

För att få det enhetligt har jag beslutat mig för att scrappa det väldigt enkelt och hålla mig till enbart till Basic Grey papper samt band och brads. Alla registersidor är scrappade med papper ut Romani (tidigare Gypsy) och till själva sidorna har jag valt BG papper som matchar fotografierna.




5 kommentarer:

Anonym sa...

Så himla jättefint. Detta ska jag spara i minnesbanken inför framtiden!

Anonym sa...

Såg den på Swescrap igår och den är helt underbar!! Gillar verkligen idén med att spara skolminnen i lådan...OJ vad hon kommer att ha roligt när hon blir äldre och läser allt! BRA jobbat!!!!!!! :)

Anonym sa...

Jag älskar den här idén! Det kommer att bli så kul för Linnéa att ha den här lådan när hon blir stor.

Kram

Jozebelle sa...

Den id´n gillade jag och ska nog ta och göra varsin låda till dom och en till mej kanske...

Monika sa...

Å så fint, och vilken underbar idé