lördag, september 09, 2006

Veckans små glädjeämnen!

Efter en idé av Marie.

1. Att se och höra Linnea komma jublande glad upp för trappan med sin allra första läxa. Sedan slängde hon sig på sängen och läste den lilla boken med liv och lust!

En riktigt ettagluttare med glugg och lycka över den första läxan.

2. Jag är glad för att jakten på PRESENTEN är över och att jag ha hittat en bra present till en blivande 50-åring. Vad det är får vara hemligt ett tag ifall den blivande jubilaren råkar titta in här.

3. Jag är också glad för att Kenneth kom hem idag efter en vecka i skogen med bl a 9 timmars nattorientering. Skönt att ha lillplutt hemma.

4. Senaste numret av CK och en kopp varmt chai te! Höstmys!

5. Det var riktigt kul att gå på kurs den här veckan NTA (Natur och teknik för alla). Så nu längtar jag till tisdag då jag ska introducera den här terminens tema: Fast eller flytande. Det kommer att bli riktigt, riktigt kul!

Inga kommentarer: