fredag, september 22, 2006

Fredag hela veckan...

Återigen är det fredag och det är dags att sammanfatta veckans glädjeämnen. (Efter en idé av Sockergrynet)

1. Idag är jag extra glad för det vackra vädret - lite extra sommarvärme så här september känns underbart!

2. Att jag äntligen är klar med röjningen av mitt scraprum. Det blev så fint!!!

3. Doften av ett nystädat hem på fredagseftermiddagen!!!

4. Små ljuvliga kramar från en glad ettagluttare!

5. Min familj - behöver inte preciseras mer än så!

3 kommentarer:

Monika sa...

Tänk vad mycket man har att glädjas åt ändå... Ibland är det bra att tänka efter.

Tack för tå-ramsan, den måste jag lära mig nu ;)

Anonym sa...

Jag blir glad av att komma in här och läsa det du bli glad av och att du fortsätter tänka efter!! :) Själv glömde jag i fredags, för jag har fått låna ett macroobjektiv som jag är alldeles upptagen att leka med! ;)

Hoppas du får en riktigt trevlig helg!
kram, Mare

Annika sa...

En så bra idé! Det är viktigt att se allt man har att glädjas över! Norpar nog idén till min egen blogg. :-) Kramis!