tisdag, januari 29, 2008

Finns dessa i Sverige???



Jag fösöker hitta en ny förvaringslösning till mina papper. Jag har ett par "Perfect Paper Stackable Paper Trays" i storlek 12x12 från Display Dynamics - och nu skulle jag vilja ha fler. Men var kan jag få tag i dessa? Finns de i Sverige???
Jag har hittat ett ställe i USA där de säljs men det kostar mer att frakta hit dem än vad själva "brevkogarna" kostar.
Har du sett dessa i någon svensk webshop? Antingen till försäljning eller som display i butiken. Lämna en kommentar så blir jag glad...

1 kommentar:

Ilona sa...

hejsan!

jag kan ta hem dessa till dig! är förpackade 10 st...kostar 598 kr...och skickas med bussgods! Jag skall in till leverantören i morgon och hämta nadra varor, så om du vill ha passar det ju bra! Hör av dig!

Ilona
info@skaparlusten.se