tisdag, augusti 02, 2005

Linnea scrappar

Igår sorterade jag alla mina papper och så det blev så fint!En del av mina gamla papper kommer jag att sälja på Tradera så småningom. Städningen av scraprummet har fortsatt under dagen med undantag av ett litet kort besök hos PAPPRIKA där jag köpte några nya papper och ett litet gulligt album till Linnea samt en cirkelskärare till mig!


När vi kom hem satte jag igång med en liten utmaning från en amerikansk sida - det blev några små burkar att förvara t ex brads eller annat smått i.


Sedan var det bara att sätta igång och scrappa Linneas sommarminnen som hon ska ha med sig till skolan.Hon är jätteduktig och har verkligen bestämda åsikter om hur sidorna ska se ut. Hon klarar det mesta själv men får lite hjälp med skärmaskinen och monteringen. Naturligtvis ville hon testa cirkelskäraren ;-)

Inga kommentarer: