söndag, augusti 14, 2005

Pippiparad

Det märks verkligen att arbetet har dragit igång igen och tiden bara flyger fram! Veckan avslutades med en bra föreläsning av Bo Sundblad.Inte har jag hunnit scrappa något under veckan men desto fler idéer har jag samlat på mig. Förhoppningsvis hinner jag scrappa imorgon! Jag har några saker som jag bara måste hinna klart med innan den 15 augusti då de ska publiceras på http://www.papirgleder.no/
I scrapväg har alltså inget hänt under veckan förutom att jag fick CK i brevlådan häromdagen. Det är en bra amerikansk scraptidning som innehåller många layouter, de senaste trenderna, tips och trix och en hel del annat.

Världens sötaste Pippilotta! Allas vår Pippi fyller 60 år i år
och det firades med en stor Pippiparad till Junibacken.

2005-aug-14@ 00:20:02

Inga kommentarer: