lördag, augusti 20, 2005

Listan där jag antecknat saker som måste göras växer förtsätter att växa!Det är saker som ska ordnas hemma, på jobbet och så självklart scraplistan där det står följande:
Scrapvännerswapppen på http://www.scrapbutiken.se/ - jag ska göra 16 fickor!
Födelsedagskort till NN som har kalas imorgon. AVKLARAT!!! Jag och Linnea scrappade två flipflop kort till gudbarnet! Mall till dessa hittar du i galleriet på http://www.papirgleder.no/ Perfekt klippövning för en 6- åring.
Annonsutmaning på Papirgleder (min egen) - väntar på att få hem rätt dekoration till den här sidan
Skissutmaningen 12/8 på Papprika - borde jag ta tag i NU
Scrapliftutmaning på Papprika
Scraplifta Gudruns sida - hinner jag den här i helgen?
Hannes Skiss - den här måste jag nog prioritera bort då tiden inte riktigt räcker till allt jag vill...
Två LOs till en amerikansk scraputmaning - har iofs hela månaden på mig...


Ett dubbelt kort, här ser du fram och baksidan på det.


En enkel flipflop som klistrats på ett dubbelvikt kort.

Nu är det dags att nanna örat ! Sov gott!

Inga kommentarer: