fredag, december 09, 2005

Pysslat lite till


Det är inte kul att vara hemma pga av sjukdom. Dagarna känns hur långa som helst och de två sista dagarna har jag sovit i stort sett hela dagarna. Idag mår jag iaf bättre och orkar vara uppe. Passade på att pyssla lite med de nya pappren från Scrapgoods. Det blev ett julkort i form av en tagbook till våra bästa vänner.

Snart börjar korten till släkt och vänner bli klara Jag ska försöka hinna göra de allra sista nu i helgen. Sedan hoppas jag att jag hinner "julstöka" lite också. Det här är sista helgen innan jul då jag kan det. Nästa helg så kommer min bror med familj hit och då blir det väl inte mycket gjort kan jag tänka mig...

Tagbokens insida och taggarna.

2 kommentarer:

Linda Muhr sa...

Mycket snygg tagbok Elisabeth, funderar oxå på att göra något sådant till julklapp till någon!

Anonym sa...

Åh vad fin tagbook! När allt julstök är över ska jag sätta mig ner och lära mig hur man gör sådana jag med.
Mysig blogg har du också :-)