torsdag, december 15, 2005

Tomten kom tidigt i år!


I år kom tomten rekord tidigt till mig! I sin säck hade "han" en kamera och inte vilken kamera som helst utan en KONICA MINOLTA 5D samt två objektiv18-70MM + 70-210MM! Gissa om jag är glad och lycklig :-)

Jag har inte hunnit fota några mästerverk med den ännu eftersom batteriet behövs laddas först och jag står mitt i saffransbaket så får testandet nog vänt tills imorgon! LÄNGTAR!!!

Så här såg tomten ut förresten, vem vet "han" kanske springer förbi ditt hus också...

5 kommentarer:

Anonym sa...

åååå vad jag e avis på dig du rara tomte

Anonym sa...

Kan du inte skicka förbi den tomten här också ;-) "HAn" verkar snäll

Anonym sa...

har du varit så snäll i år ?????

Anonym sa...

Vilken ovanligt söt tomte som kom med en sådan perfekt klapp. Ska bli kul att se dina fotografier (scrappade) framöver! Lika fint som alltid, kan jag tänka mig!

Anonym sa...

En sån snäll tomte skulle inte jag heller ha nåt emot. ;-)