torsdag, december 29, 2005

Snart nytt år och nya löften...

Att åren går fort är väl inget nytt - men att december månad bara försvann i ett nafs kan jag inte riktigt förstå! Var tog julmånaden vägen? Någon som sett till de dagar jag missat kan väl tala om för mig var jag ska hitta dem...



Med ett nytt år kommer också nya löften... Från min sida blir det inge löften mer än att jag ska ta hand om mig själv och ge mig mer egen tid till scrappandet och anant som jag tycker om att göra. Jag ska försöka delta i DW 2006: Scrapping w/ the Calendar Girls och roliga utmaningar på nätet för att öka antalet färdiga sidor. Papprika kommer att köra DEN STORA UTMANINGEN under första delen av 2006 och det ska bli så spännande att se vad tjejerna där hittar på!

Nej nu MÅSTE jag laga lite middag till hungriga snöskottare och skridskoåkare!

Inga kommentarer: