lördag, april 22, 2006

Födelsedag

Precis idag för 45 år sedan fick min lilla mamma sitt första barn. Hur sjutton kan min mamma ha ett så gammalt barn och ännu konstigare är det att det barnet är jag!? Jag fattar verkligen ingenting - det är ett mysterium utan like! Jag känner mig inte en dag äldre än 25 :-)












På morgonen väcktes jag av skönsång från man och barn! Ja, hunden var med på ett hörn och ylade hon med :-) Jag uppvaktades bl a med en stor bukett blommor, en elektrisk juicepress från pojkarna och en väggstereo till mitt scraprum från min man! *GLAD*



Trots att det är lördag idag så var det skoldag för Linnea. En dag då föräldrar, syskon, släkt, vänner och andra nyfikna är välkomna till skolan för att se barnen arbeta, uppträda m.m. I Linneas klass tillverkade barn och föräldrar fina bokstäver av pinnar.

På kvällen åkte vi in till Söder och åt en god middag på vår favoritrestaurang Noodle House på Götgatan 62 (mitt emot Göta Lejon). Gillar du asiatisk mat så rekommenderar jag varmt den restaurangen som serverar himelskt mat från det vietnamesiska köket! För att vara säker på att få bord bör du ringa och beställa bord innan 08-6400740.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hipp, hipp HURRAAAA!!! Stort GRATTIS på din dag idag!!!

Födelsedagskramar i massor

Anonym sa...

Grattis och stor kram till dig, en riktig inspirationskälla i mitt nätliv (även om du inte finns så långt bort annars också). Njut av dagen!

Eleonore sa...

Grattis på födelsedagen, hoppas den har varit riktigt bra!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen :-D

Ejris sa...

JÄTTE GRATTIS lite i efterskott....

HIPP HIPP HURRA!!!!!

Anonym sa...

Grattis i efterskott!

Vilken härlig uppvaktning du fick av din familj!

Kram

Anonym sa...

Det var Tanja som skrev det förra inlägget. (Bäst att skriva det i kommentaren också ifall jag blir anonym igen ;))
Det var inte meningen att vara anonym, men detta var mitt livs första kommentar i en blogg så jag är inte så haj på detta (ännu).

Sylvi sa...

Gratulerer med dagen! :-)