tisdag, april 18, 2006

Jenni Bowlin

Idag kom det efterlängtade månadspaketet från Jenni Bowlin! Klicka här så får de se ett smakprov av månadens paketet. Jag tycker att det var ett roligt paket med papper som jag aldrig skulle ha köpt själv men nu blir det en utmaning att använda dem. Det var en del roliga dekorationer bl a en burk med Chipboard Circle Letters från Heidi Swapp. Jag tror en del av papperen kommer att bli perfekta till en LO med bilder där Linnea äter årets första glass. Hoppas att bilderna dyker upp i brevlådan imorgon!

Jenni Bowlins blog Jennie Bowlins Studio

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Elisabeth!
Kul att du kommit igång med scrappandet igen,det är så kul att se allt det fina du gör....
Själv sitter jag mest å syr ,idag blev det en liten tomte bonad med lite frihandsquilting.
Kram från Syrran.

Anonym sa...

Spännande paket... Jag väntar med spänning vad för fint du åstadkommer med det. Var/Är det prisvärt, tycker du?

Anonym sa...

Hej! Det här månadspaketet ser ju väldigt spännande ut! Vad kostar det i frakt??

Elisabeth sa...

Det här var mitt första paket därifrån och det verkar iaf fungera bra med betalning osv. Det är inget jättestort paket men jag gillar det och det är inte så dyrt heller lite drygt 300 kr kostade det den här månaden.