måndag, april 17, 2006

Ännu en LO!


Så har jag lyckats åstadkomma ännu en LO tack vare mysbebbarscrap och en bra skiss av webmosterhelene! Tack Helene för att du fått igång scrappandet här hemma hos mig!
Den här gången är det bilder från vår lilla tripp till Köpenhamn i juni 2005. Under våren 2005 hade jag och mina elever ett tema om HC Andersen och jag blev allt mer och mer intresserad av hans liv och leverna. När jag, min mamma och Linnea åkte till Köpenhamn var det ju naturligt att följa den store sagoberättarens fotspår. Dessa ledde oss bl a till varuhuset Magasin du Nord där HC bodde i ett litet vindsrum i sin ungdom.

Jag har använt:
  • cardstock från bl a Bazzill.
  • klockpapper från Two Busy Moms
  • skriftpapper från 7 gypsies
  • knappar från MM
  • band
  • retroflower
  • QK

Inga kommentarer: