torsdag, april 13, 2006

Nä men stopp och hallå...

GLAD PÅSK!!!
Nä men stopp och hallå... Vart tog VÅREN vägen? Jag vill ha strålande sol, kvittrande fåglar, blommande blommor, torra nysopade vägar och gulliga påskkärringar på besök! Istället är det grått, kallt och dystert... termometern visar bara ynka + 3,6 grader. Jag vill ha tillbaka våren NU!!!!
Ja, ja jag får väl börja med att städa lite för att sedan sätta mig vid scrapbordet och scrappa lite. Jag har ju ett och annat fotoa som ligger och väntar! Hoppas att det kommer lite rolig post idag - i form av ett månadspaket eller två ;-) Jag väntar på ett paket från Scrapgoods - det sista innan prenumerationen tar slut samt det första från Jenni Bowlin Studio .
"Förr i tiden trodde man att häxorna flög till Blåkulla på skärtorsdagen. Då gällde det att plocka undan alla tänkbara färdmedel och att skydda sina djur genom att rita kors på lagårdsdörrarna."

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med månadspaket!! Du får visa upp vad du fick för roligt!!

Glad Påsk!!
kramar

Anonym sa...

Det nya månadspaketet verkar smaskigt värre... Du får berätta mera detaljer om det senare så kanske man hakar på.
Kram och Glad Påsk (det är regn och rusk här också)

Anonym sa...

Håper du finner frem bildene dine og får tid til å scrappe i påsken! Gleder meg til å se! :-) Månedspakke er spennende! - kos deg med den!

GOD PÅSKE!