söndag, april 16, 2006

Jag har scrappat!

Det är märkligt - jag har en scrapblog på nätet men inte blir det mycket skrivet om mitt scrappande! Fast när det inte finns inspiration, tid eller ork över ja då blir det ju inget scrappat heller. Kanske är det så att jag lider av prestationsångest!?!

Hur som helst så bestämde jag mig för att gå med i mysbebbarscrap för att få lite inspiration till mitt scrappandet! Jag älskar verkligen att scrappa men nu när det står helt stilla så jag tror att bl a webmosterhelenes skisser kan få mig att komma igång igen!



Med inspiration från en skiss v.13 2006 av Helene kom jag igång med scrappandet idag. Hur som helst en LO med bilder från Linneas skolstart (sexårsverksamhet).

Mönstrat papper Center City Designs Tribeca - Chamber Street, Prima Flowers, Stickles (guldglitter), vit cardstock från Bazzill, QK och bokstavsstämplar från MM.


2 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Jamen se, Elisabeth! Vilken underbar sida och en fantastisk tolkning av min skiss ju!!! Hoppas du hittar inspirationen igen, för du scrappar så underbart läckert!!

Kram
/Helene

fialoppan sa...

Vilken underbart söt LO!